niedziela, 17 listopada 2019

Akcja czytaj pl - książki za darmo

Nie wiem, czy ktoś tu jeszcze zagląda, ale jeśli zbłądzi choć jedna dusza i skorzysta to i tak warto.
Akcja ma swoją historię, ale o tym można poczytać u źródeł, grunt, że przez cały miesiąc jest dostępnych 12 różnych książek całkiem za darmo tu: http://czytajpl.pl/

Co trzeba:
- trzeba zainstalować aplikację woblink na urządzeniu
- zeskanować kod
- czytać

Wiem, że jest połowa listopada, ale spoko, ja co roku przypominam sobie o akcji w połowie jej trwania, a i tak daję radę przeczytać wszystko to, co dla mnie interesujące.

No dobra, plakat z kodem i informacjami o konkursie, bo jest też konkurs :) ---->  TU

( https://akcja.czytajpl.pl/krzewiciel.html )

3 komentarze:

  1. Ja! Mam Cię w blogrollu :D
    Pocieszam - nawet na własny blog rzadko zaglądam. A akcje popieram i korzystam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu już prawie wcale nie zaglądam, ale pomyślałam, że z czytaniem to jednak warto.
    Skoro już korzystasz to nie jesteś targetem ;) ale może wiesz czy jest jakiś sposób, żeby czytać na czytniku, bo tablet to jednak nie to samo.

    OdpowiedzUsuń